REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NITROTEK.PL (OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 25.12.2014 R.)

Przy zakupie od NitroTek.co.uk jesteś zawarcie prawnie wiążącej umowy oraz następujące zasady i warunki:

Ponieważ oferowane przez nas produkty mają charakter specjalistyczny, upewnij się, że zapoznanie się z warunkami przed złożeniem zamówienia.

1. Informacje kontaktowe

Adres:
Nitrotek LTD
4th Floor, Goyt Mill
Upper Hibbert Lane
Marple
Stockport
SK6 7HX

(Jesteśmy firmą online i nie pozwalają klientom przyjdzie nasz adres bez terminu)

LTD Numer firmy: 05070618

Zamówienie Line: 0161 883 0054 (otwarty 10-6pm pon-piątek)

Jeśli wywołujemy Rline orde dotyczące każdej innej sprawie zostanie przekazana do systemu biletów

Dla celów szkoleniowych i własnego bezpieczeństwa, połączenie może być monitorowane i rejestrowane

Pomoc techniczna i usług posprzedażnych: Proszę skontaktować się z nami za pośrednictwem centrum pomocy, staramy się reagować na wszelkie biletów w ciągu 24 godzin pracy http://nitrotek.freshdesk.com

(Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu tego czasu proszę sprawdzić status biletu otworzyć. Jeśli stan mówi otwarty, bilet może być uszkodzony i należy podnieść nowy osobny bilet)

2. Ogólne

Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności (w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo) za prawdziwość informacji zawartych na stronie internetowej lub reklam powiązanych, które mogą zawierać nieścisłości techniczne lub błędy typograficzne oraz informacji uzyskanych od operatorów wsparcia na żywo i za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jednakże przepis ten nie wpływa na ustawowe prawa i środki zaradcze.

Uwaga: wszystkie specyfikacje i kolory na temat naszych produktów mogą ulec zmianie bez powiadomienia. To nie znaczy, że wyślemy Ci coś innego od tego, co zamówił go po prostu oznacza, że mamy nowe produkty i wersje naszych produktów pochodzących cały czas tak np możemy mieć model dostępny tylko żółty który zamówić i odebrać i następnie kilka tygodni później wydobyć model w czerwonym kolorze

Wszystkie elementy są ważne do wyczerpania miejsc. Poinformujemy Cię, gdy tylko to możliwe jeśli produkt nie zamówił nie są dostępne i możemy zaoferować alternatywny produkt o równej lub wyższej jakości i wartości.

3. Karta kredytowa Bezpieczeństwo

Nitrotek LTD oraz nasi dostawcy usług płatniczych bezpieczne korzystanie z najnowszej technologii, aby chronić swoje dane karty kredytowej i nie zwalniaj go do jakiejkolwiek organizacji zewnętrznej. Dane karty kredytowej z naszych transakcji online nie są przechowywane przez nas w dowolnym miejscu i są szyfrowane, sprawdzone i zniszczone.

4. Odmowa Podawać

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy dostarczenia wszelkich zamówienie złożone bez podania uzasadnienia. Złożenie zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej nie stanowi umowy, aż towary są wysyłane z naszej siedzibie. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania sprzedaży po naładowaniu i przed towarów pozostawiając nasze pomieszczenia, w którym sprawa będzie dokonał pełnego zwrotu wszelkich kwot już naładowane.

5. Błędy i korekty

Ze względu na wielkość naszej strony, jest to możliwe w czasach, które produkty mogą być nieprawidłowo wymienione, które nie są już dostępne, mieli zmianę specyfikacji lub nie są już dostępne są w cenie wymienionych. Jest również możliwe, nieprawidłowa cena do wprowadzenia w trakcie procesu zamawiania. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy służby w tych przypadkach.

Gwarancja prywatności 6. Nitrotek LTD

Nie będziemy wynająć lub sprzedać swoje nazwisko, adres, adres e-mail, dane karty kredytowej lub informacji osobistych osobom trzecim. Jeśli zakupiony w naszym sklepie, zapisany do jednego z naszych biuletynów i wszedł któregokolwiek z naszych konkursach lub poradziła nam swój adres e-mail możemy od czasu do czasu na bieżąco informuje o nowościach i specjalnych szans poprzez e-mail.

7. Gwarancja Czternaście Day Money Back / Twoje prawo do odwołania

Wszystkie nasze produkty są sprzedawane z gwarancją zwrotu pieniędzy na 14 dni

Pod UK Consumer Contracts regulacje 2013, masz 14 dni (po dni otrzymasz swoje towary / ostatnia swoich towarów), aby anulować kontrakt na zamówienie u nas. Wszystkie okresy czasu są przedłużone do następnego dnia roboczego, jeśli kończy się w sobotę, niedzielę lub Bank Holiday. W tym przypadku będziemy wydawać Ci pełnego zwrotu jednak trzeba będzie zwrócić wszystkie towary żądasz zwrotu za na własny koszt, jeśli już je otrzymał i będą musiały być zwrócone do nas w odpowiednim stanie. Ulepszone usługi przewozu wybrane przez Ciebie podczas składania zamówienia np od 9 rano, a nie za pomocą naszego standardu obok pracy dzień dostawy nie podlegają zwrotowi jednak każda podstawowa stawka wypłacana będzie zwracana

Jeśli zdecydujesz się anulować zamówienie z Nitrotek LTD, prosimy o poinformowanie nas o tym na piśmie, podając numer zamówienia i to będą przyjmowane w formie wiadomości e-mail do nas za pośrednictwem naszego systemu biletów pomocy technicznej i usług posprzedażnych lub napisany list:

Nitrotek LTD
4th Floor, Goyt Mill
Upper Hibbert Lane
Marple
Stockport
SK6 7HX

(Jesteśmy firmą online i nie pozwalają klientom przyjdzie nasz adres)

Proszę zachować kopię pisemnego powiadomienia anulowania w przypadku sporu.

Jeśli zdecydujesz się, aby poprosić o anulowanie telefonicznie pod utrzymać tego dowody w przypadku sporu, jako zapewniające wystarczający dowód odstąpienia przez telefon może być trudniejsze, pisemnej rezygnacji jest wskazane

 

Wszystkie towary będą sprawdzane po powrocie. Towary są Twoim obowiązkiem, aż dotrą do naszego magazynu. Należy upewnić się spakować swój powrót, aby zapobiec uszkodzeniom elementów lub skrzynkach. Jeśli nie dokładają starań towarów, zanim zostaną one zwrócone do nas, a to prowadzi do uszkodzenia lub pogorszenia, będziemy pobierać opłaty za zmniejszenie wartości.

To jest twój ustawowy obowiązek podjęcia należytej staranności towarów w związku z tym, jeżeli towary są zwracane w warunkach nieuzasadnionego możemy dokonać odliczenia z tytułu zwrotu utraty wartości dostarczanych towarów, jeśli strata jest wynikiem niepotrzebnego stosowania przez ciebie , Dostaniesz taką samą możliwość sprawdzenia i zbadania towarów, jak byś, że rzeczywiście widział towar w sklepie przed zakupem, zanim podejmiesz decyzję o anulowaniu zamówienia.

 

Będziesz zwrócić towar bez zbędnej zwłoki, aw każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali anulowanie od niniejszej umowy do nas. Termin zostanie spełniony jest odesłać towar przed 14 dni upłynął. (Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru należy przeczytać wszystkie warunki, należy zwrócić szczególną uwagę na pkt 9 i 10)

 

Koszty wysyłki odesłania produktu do siebie ma być Bourne poprzez proszę przeczytać koszt wysyłki powrotu termin towarów.

Wszystkie zwroty w takich przypadkach są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania towarów z powrotem - to jest naszym celem, aby odzyskać swoje pieniądze zwrócone z powrotem do Ciebie tak szybko jak to możliwe.

Brak rekompensaty lub zwrot nastąpi za, ale nie ograniczając się do zawodu lub czas stracony.

 

8. Sześć miesięczna gwarancja

Twoje towary są objęte 6-miesięczną gwarancją. Oznacza to, że każdy produkcji wina w tym przedziale czasowym jest zadaszony i zostanie naprawiony / wymieniony lub zwrócona, jeśli nie jest to możliwe. Kiedy starasz się pod gwarancją jesteś prawnie zobowiązany do zwrotu produktu lub wadliwą część do nas na badania.

Ze względu na charakter sprzedawanych przez nas produktów i środowiska, w którym działająca, pęknięcia mogą pojawić się w związku z tym często ogólnego zużycia lub uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania nie są objęte, gwarancja obejmuje cię wyłącznie przeciwko wad produkcyjnych. Jeśli produkt lub jego części nie są objęte gwarancją lub Twoje ustawowe prawa cytat zostaną dostarczone do naprawy lub wymiany oraz koszt zwrotu części lub produktu z powrotem do Ciebie (patrz punkt napraw serwisowych szczegóły). Wszystkie decyzje roszczeń gwarancyjnych są ostateczne.

Wszystkie zwroty są rozpatrywane w ciągu 14 dni - to jest naszym celem, aby odzyskać swoje pieniądze zwrócone z powrotem do Ciebie tak szybko jak to możliwe. Brak rekompensaty lub zwrot nastąpi za, ale nie ograniczając się do zawodu lub czas stracony.

Dłuższy czas powraca mogą być zaakceptowane w pewnych porach roku lub w wyjątkowych okolicznościach, jednak jest to w naszej gestii i tylko wtedy, gdy wcześniej uzgodnione między nami przed zakupem w formie pisemnej.

Nie ma to wpływu na ustawowe prawa

9. zwrotu towarów

Jeśli podejrzewasz usterkę ze swoimi towarami należy zawsze zapoznać się z naszych stron pomocy w pierwszej kolejności. Jeśli to nie pomoże, należy wysłać e-mail do wsparcia, jak prawie wszystkie problemy można rozwiązać w ten sposób, a my jesteśmy gotowi do pomocy.

Zwroty są przyjmowane tylko z liczbą zwrotów, które można otrzymać po przejściu przez szczegółach powrocie z członkiem personelu przez centrum pomocy technicznej. Powraca tworzą w sekcji powraca na stronie internetowej musi być wypełniony w całości i dołączone do zewnętrznej części swojej działki. Paczki, które przychodzą bez kilku zwrotów i bez formy zwrotów mogą zostać odrzucone.

Jeśli produkt lub jego części nie są objęte gwarancją cytat zostaną dostarczone do naprawy lub wymiany oraz koszt zwrotu części lub produktu z powrotem do Ciebie. Wszystkie decyzje roszczeń gwarancyjnych są ostateczne. Gwarancja produktu nie obejmuje straty uboczne. Ze względu na charakter i stosowania tego produktu niewłaściwego użycia, nadużycia niewłaściwego ładowania i rozładowywania oraz wszystkich innych nieprawidłowego użytkowania produktu nie są objęte gwarancją.

Ze względu na naszą wielkość, położenie i siłę nabywczą mamy doskonałe relacje z producentami i jak trzeba będzie gwarancji na wszystkie towary, które sprzedajemy. Jeżeli model ma wady produkcyjnej potem pokryte są sami, więc nie ma powodu do stronniczości.

Proszę zapoznać się z naszymi "koszty wysyłki zwrotu towaru", odnosi poniżej ważnego doradztwo po powrocie swoje towary.

10. Dostawa Koszt zwrotu towaru

Układ i wysyłka koszt zwrotu towaru jest dla nas bourne przez Ciebie i nie podlega zwrotowi, jeżeli towary zostały przetestowane i uznane za wolne od produkcji wina.

Można zasadnie zapytać nas do zapłacenia kosztów zwrotu swoich towarów, jeśli model jest zwracana do nas i jest testowany mieć Manufacturing usterkę jako koszt ten jest bezpośrednią konsekwencją utraty wadliwego produktu jednakże trzeba złagodzić swoją stratę.

Czym jest łagodzenie moje straty?

Oznacza to po prostu trzeba utrzymać koszty powrotów tak niskie, jak to możliwe. Nieuzasadnione kwotę uiszczoną opłatą pocztową poprzez powrót nam towar nie podlega zwrotowi w całości tylko kwotę, która była rozsądna płacić będzie zwracana. na przykład Wysyłając paczkę na specjalnym dostawa w ciągu dnia i pracuje usługę płacenia £ 18.00 nie zostanie zwrócona, gdy tańsze i nadal nadaje usługi taki jak 2 klasy Royal Mail parcel service z ubezpieczeniem był dostępny w £ 8,00. W tej sytuacji, ponieważ nie jest rozsądne, aby poprosić o zwrot całej kwoty zapłaconej jak kiedyś droższe usługi. Zwrot będą przetwarzane wyłącznie w rozsądnym usługa jako nadwyżki będzie wśród było własnego wyboru, aby zapłacić i nie podlega zwrotowi. W tym przypadku £ 8.00 zostanie zwrócona.

Zawsze musisz uzyskać numer wraca z nas przed powrotem swoje towary, a w tym czasie zostaniesz poinformowany jakie usługi muszą być wykorzystywane do zwrotu towaru do nas, nadmiar cena, jaką płaci się nad tym za korzystanie z innych usług jest twój własny wybór i będzie na własny koszt.

Usługi wykorzystać po powrocie towarów:

Aby pomóc nam zbadali koszt wysyłki towaru z powrotem do nas, aby znaleźć rozsądną cenę i usług do wykorzystania przy zwrocie towaru do nas.

 

modele:

Duży Benzyna 1 / 5-te Modele i samoloty - Wróć do nas z www.parcelmonkey.co.uk lub www.parcel2go.co.uk (whichevers zapewnia najtańsze cytat) z wykorzystaniem ich najtańsze Parcel Service to będzie kosztować do £ 9.41

Dodatkowe poziomy ubezpieczeniowe:

Poziom 1 - do £ 100 = 1,00 £

Poziom 2 - do £ 200 = £ 2.50

Poziom 3 - do £ 300 = £ 4.00

Poziom 4 - do £ 400 = £ 6.00

 

Czołgi, helikoptery, samochody w skali 1:10 / buggy / ciężarówek, w skali 1: 8 Samochody / quady / ciężarówki, łodzie - Wróć do nas z www.parcelmonkey.co.uk lub www.parcel2go.co.uk (whichevers zapewnia najtańsze cytat) z wykorzystaniem ich najtańsze usługi paczek dostępne, które będą kosztować do £ 6.87 (w zależności od towaru)

Dodatkowe poziomy ubezpieczeniowe:

Poziom 1 - do £ 100 = 1,00 £

Poziom 2 - do £ 200 = £ 2.50

Poziom 3 - do £ 300 = £ 4.00

Poziom 4 - do £ 400 = £ 6.00

 

Części zamienne:

 Wróć do nas za pomocą najtańsze usługi Poczta dostępne np 2 klasa post i upewnij się, że masz ubezpieczenie od towarów Ci wysłaniem wiadomości.

 

Jeśli produkt chcesz wrócić nie jest wymienione powyżej, a następnie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli doradzić na jakie usługi należy użyć. Jeśli pójdziesz do korzystania z usługi, a cena podana jest więcej niż wskazane powyżej skontaktuj się z nami, abyśmy mogli powiedzieć, co robić.

Dla klientów spoza UK Mainland skontaktuj się z nami, abyśmy mogli doradzić, co usługę, z której powinni korzystać.

Proszę zachować paragon jako dowód wysłania.

Należy pamiętać, że gdy nadejdzie Twój zysk będzie dołączyć do kolejki w porządku chronologicznym i dlatego Twój zysk nie może być sprawdzane w terminie zgłosić szkody w tranzycie do kuriera, którego używasz, akceptujemy żadnej odpowiedzialności powinny znaleźć swoje towary mają została uszkodzona w czasie transportu i jesteś zbyt późno zastrzeżenia. Musisz upewnić się wziąć własne środki ostrożności, aby upewnić się, że nie przegap terminu.

 

11. Wstępne testowanie

Proszę sprawdzić swój przedmiot przed użyciem. Należy przeprowadzać kontrole i testy przed użyciem np testowania wszystkich urządzeń radiowych, obejmującego badanie zakresu. Jeśli nie uda się przeprowadzić odpowiednie kontrole i wszelkie szkody poniesione w wyniku nie będzie ponosić odpowiedzialności. Nasze strony pomoc i instrukcja będzie zawierać informacje na temat jakie procedury do naśladowania. Jeśli potrzebne są szczegóły na temat jak sprawdzić swój model przed użyciem prosimy zwrócić się do nas nie przystąpić do korzystania z modelu, dopóki nie są jasne, na wstępnie kontroli potrzebne.

Modele te nie są zabawkami. Jeśli nie masz doświadczenia z zakupionego modelu trzeba będzie zrobić np badawczy jeśli zakupiony model nitro potem jak czytanie wszystkich informacji na naszej stronie internetowej oraz w instrukcji obsługi produktu należy zrobić rozeznanie jak np dostroić i ustawić silnik, a także jak to sprawdzić przed użyciem. Będziemy doradzać i pomagać przybyszom jak najwięcej, ale nie są w stanie zaakceptować powroty dla elementów, które zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania, od klientów, którzy nie są w stanie dostosować swoje modele lub od klientów, którzy nie są w pełni kontrolowane swoje modele przed użyciem.

12. Ograniczenia wiekowe

Proszę pamiętać, że zdalnie sterowane modele, które sprzedajemy, to nie zabawki, zalecamy, że minimalny wiek dla wszystkich naszych modeli to 14 lat. Doradzamy również, że nadzór należy zwrócić na każde dziecko poniżej 18 roku życia jest obowiązkiem użytkownika, aby zapewnić bezpieczeństwo ludzi i mienia wokół nich podczas nauki korzystania z tych pojazdów.

13. Baterie litowo-polimerowy (LiPo, Li-Poly)

Ogień może być spowodowane, ale nie ograniczając się do: Przeładowanie baterii, korzystając z niewłaściwej ładowarki lub ustawienia ładowarki, niesymetryczne obciążenie baterii, ładowarki sfaulowany przez słabe zasilanie, ładowanie uszkodzoną komórkę lub paczkę, zwarcie, crash uszkodzenia, Over rozładowaniem, bieganie zbyt płaska i / lub zbyt gorące, rozładowywania niesymetrycznego obciążenia baterii, ładowanie baterii, podczas gdy jeszcze w modelu rC ładowania w samochodzie, ładowania z akumulatora samochodowego, przebitej battert. Zalecane jest, dowiecie się w zakresie bezpiecznego korzystania z baterii Li Po pierwsze przed użyciem i opłaty

Ładowanie wskazówek:

1. Zawsze należy ładować na powierzchni, która nie może łatwopalnych, betonu, stali itp ... Nie ładuj na dywan, papieru lub innych przedmiotów, które mogą się zapalić łatwo!

2. Nigdy się rozładować baterię. Co to znaczy?

Oznacza to, kiedy można zauważyć spadek mocy (przy użyciu helikoptera), stop! Natychmiast!

Oznacza to również odłączyć akumulator z helikoptera, nawet jeśli wyłączyć helikopter lub nadajnik i pozostawić podłączony będzie jeszcze rozładować bardzo powoli. Naprawdę powoli na jeden dzień jest dużo!

Jeśli nad absolutorium, a następnie naładować ponownie mogą wystąpić sapiąc. To jest, gdy komórki pęcznieją. W takim przypadku nigdy nie można ponownie użyć baterii. W przypadku ładowania baterii z dmuchanego następnie oczekiwać pożar!

 3. Podczas ładowania należy zawsze wyjąć baterię z modelu RC.

 4. Używaj odpowiedniej ładowarki.

5. Nie wolno przeładowywać baterii. Zawsze ustawić timer i nie zostawić ładowania akumulatora un uczestniczył. Jeśli nie wiesz, czas ładowania baterii do nas zadzwonić lub e-maile nas przed przystąpieniem do ładowania.

Lipo baterie są drogie i mogą być niebezpieczne, więc należy traktować z ostrożnością, jeśli potrzebujesz pomocy przy ładowania napisz mi do nas lub zadzwoń. Zalecane jest, dowiecie się w zakresie bezpiecznego korzystania z baterii Li Po pierwsze przed użyciem i opłaty



Usługa 14. Naprawa

Jeżeli towary są zwracane w ramach gwarancji, ale są uznane za wolne od produkcji usterkę następnie zostanie dostarczony cytat. Jeśli zdecydujesz, że chcesz nas do naprawy dla Ciebie mamy tylko pobierają £ 15.00 za opłatą godzin pracy (większość napraw można wykonać w ciągu godziny), do 10 funtów powrotnej opłaty pocztowa (Mainland UK) lub do £ 15 powrotny opłata pocztowa (Irlandia Północna, Irlandia, Wyspy szkockie i Wyspy Normandzkie) oraz koszt wszelkich części używanych, które jest znacznie mniej niż średnia modelu sklepu.

Jeśli zdecydujesz chcesz wykonywać pracę samemu to nie ma opłaty za naszego czasu na sprawdzenie i badanie i trzeba pokryć tylko naszym powrocie P & P opłaty wymienione powyżej, jeśli chcesz skorzystać z naszego kuriera.

15. Dostawa

Realizujemy zlecenia od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem świąt)

Jeżeli paczka zostanie odrzucony lub kuriera / usługi pocztowe online tropić wskazuje, że nie zostawili kartkę, a następnie powrócił paczkę do nas jako adresat nie albo (1) ustalenia redystrybucji lub (2) gromadzenie paczkę od firmy kurierskiej depot, zamówienie zostanie anulowane, a zwracana, gdy przesyłka jest dostarczana z powrotem do naszych pomieszczeń. W tych okolicznościach, odliczenie będzie wykonany z refundację opłat firmy kurierskiej za zarówno działki wychodzącej i jest to powrót do naszych pomieszczeń.

Modele Zamówienia:

Twoje zamówienie zostanie wysłane od nas tego samego dnia, od poniedziałku do piątku, jeśli zamówienie zostało złożone przed 1pm.

UK Mainland - Serwis stosowany jest dostawa następnego dnia roboczego od Parcelforce, DPD, TNT, DHL lub UKmail / Business Post, kurier używamy zależeć będzie od zamówionych towarów.

Usługi dostępne za dodatkową opłatą są sobotę Dostarczanie AM, PM dostawa, przed dostawą 10.30, przed dostawą 9am

N.Ireland - Dwa dni i dostawy Dostawa następnego dnia roboczego

Highlands & UK przybrzeżne wyspy - 1-2 dni roboczych

Reszta Europy - czas doręczenia są na ogół 2-5 dni dla paczek UE - Niemcy 2-3 dni, Holandia, Belgia 2-3 dni 2-3 dni, Rep of Ireland 2-3 dni, 3-4 dni Francja, Hiszpania 4-5 dni 6-11 dni, Grecja, USA 5-8 dni

Części zamówienia:

Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu w ciągu 48 godzin przez Royal Mail.

UK zamówienia - zamówienia Niska wartość zostanie wysłany na pierwszej klasy usługi. Pierwsza klasa poczty trwa zwykle 1-3 dni po wysyłce, który może trwać do 48 godzin.

Wyższe wartości zamówienia zostanie wysłana przez którąkolwiek kurierem lub Royal Mail specjalnej dostawy oba wymagają podpisu przy odbiorze. Po wysłaniu są oba następujące usługi dniu roboczym.

International Air Mail - Dostarczamy na całym świecie przez Air Mail za pomocą Royal Mail Międzynarodowy podpisana na usługi lub Royal Mail Airsure które wymagają podpisu przy odbiorze; dostawy wynosi zwykle 3-5 dni roboczych od daty wysyłki, który może trwać do 48 godzin.

Staramy się wysyłać wszystkie elementy tak szybko jak to możliwe. Od czasu do czasu w godzinach szczytu zamówienia może trwać dłużej wysyłać - Proszę przyjąć nasze przeprosiny, jeśli jest to przypadek. Dodatkowe kontrole nadużyć, konieczne może być przeprowadzone i weryfikowana tożsamość - może to spowodować opóźnienie do zamówienia. Naszym celem jest przeprowadzenie tych kontroli, jak szybko i efektywnie, jak to tylko możliwe. Czas może być zmniejszona o sprawdzanie e-maili od Nitrotek Ltd oraz dostarczanie dzienne numer kontaktowy z zamówieniem.

16. Brakujące / Opóźnione Dostawy

Kurier: W przypadku nieotrzymania przesyłki od przewidywanego terminu dostawy prosimy skontaktować się natychmiast, tak kurier można skontaktować się niepowodzeniem dostawy muszą zgłosić w ciągu 5 dni od nas wysyłających towary.

W nieszczęśliwego wypadku towar giną potem jak najszybciej poinformować nas kurier będzie się kontaktować, gdy kurier potwierdza towary brakuje i to opisywano w prawidłowym terminie roszczenie zostanie podniesiona, a towary będą wtedy żal do ciebie.

Jeżeli towary zostały zakwestionowane jako wydana, to jest, gdy kurier mówi one dostarczane i posiada podpis od adresata składania nich, ale jesteś stwierdzając, że nie miał ich wówczas kurier nie podniesie roszczenia, dopóki nie zostaną spełnione towar nie zostały dostarczone po dochodzenie zostało przeprowadzone. Część z tych badań jest wywiad sterownik dostawy, niestety w tej bardzo rzadkiej sytuacji, gdy towary nie mogą być ponownie wysłane, dopóki kurier zgłosi roszczenie.

Royal Mail: Jeśli nie otrzymasz przesyłki od przewidywanego terminu dostawy prosimy skontaktować się natychmiast, tak kolejność może być. W niefortunne zdarzenie towar giną Royal Mail podniesie tylko roszczenia po upływie 15 dni roboczych upłynęło od daty wysyłki. W tym okresie mamy związane ręce i musimy po prostu czekać, jako "stracone" Pakiety są często redelivered lub zwracane do nadawcy w tym czasie. Kiedy to minęło wtedy, gdy towary są wciąż doszło do porodu zamówienie zostanie żal.

Jeżeli towary zostały zakwestionowane jako wydana, to gdzie Royal Mail twierdzi, że dostarczony i posiada podpis od adresata składania nich, ale jesteś stwierdzając, że nie mieli ich wtedy nie podniesie roszczenia, dopóki nie zostaną spełnione towary mają nie zostały dostarczone po dochodzenie zostało przeprowadzone. Część z tych badań jest wywiad listonosz, niestety w tej bardzo rzadkiej sytuacji, gdy towary nie mogą być ponownie wysłane do momentu Royal Mail podnosi roszczenia.

17. Uszkodzone / niekompletny Dostawy
Jeżeli towary otrzymywane są uszkodzone należy poinformować nas natychmiast, jeśli nie można dotrzeć na telefon należy wysłać do nas od razu, więc to może być rejestrowane i zgłaszane szkody kuriera. Musimy zgłosić wszelkie uszkodzenia kurierów w ciągu 3 dni od daty otrzymania lub roszczenia nie mogą być podniesione. Masz prawo do rozsądnego możliwość zbadania towarów i chcemy powiedzieć, że jest to rozsądna ilość czasu dla klientów, aby sprawdzili swoje towary za szkody w związku z tym wszelkie raporty uszkodzenia lub niekompletnych dostaw muszą być zgłoszone w ciągu 2 dni od daty otrzymania.

Nie przyjmujemy nieznaczne ślady i uszkodzenia na opakowaniu otrzymasz powodu wysyłki i obsługi jako błąd, ale będziemy w miarę możliwości próba zastąpienia uszkodzonego opakowania. Jest to według naszego uznania.

Zalecamy, że jeśli kurier dostarcza paczkę do ciebie, a ty nie masz czasu, aby sprawdzić towar nie jest uszkodzony, a następnie po czym należy zawsze podpisać towarów jak zaznaczone. To nie jest niezbędnym wymogiem, jak jeśli nie podpisać bez podania zaznaczona, a następnie znaleźć obrażenia kontroli towarów nadal możemy złożyć reklamację z kurierem, jeśli pozwolisz nam znać, w rozsądnym czasie, jak wspomniano powyżej to po prostu sprawia, że rzeczy nasz koniec dużo łatwiejsze w procesie reklamacji jeśli klienci znak dla towarów jak zaznaczone tak, że kurier nie twierdzą, że towary były chyba w dobrym stanie.

18. Darmowe prezenty

Czasami możemy uruchomić promocjach gdzie darem jest oferowana przy zakupie. Ten darmowy dar jest włączone jako część zamawianej a zatem jeśli główny element jest zwracany do refundacji wolny dar będzie musiała zostać zwrócona, aby otrzymać zwrot pieniędzy. Nie można zwrócić prezent na jego własne o zwrot lub kredyt dla jego wartości.

19. Nasz zespół

Nasi pracownicy są wszystkie modele sterowania radiowego i wielu entuzjastów wyścigów na poziomie krajowym. Nasz personel jest bardzo kompetentny jeśli chodzi o nasze produkty tak, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy lub masz jakieś pytania skontaktuj się z nami.

20. Reklamacje

Jeśli masz jakiekolwiek reklamacje dotyczące naszych pracowników lub usługi, które zostały dostarczone następnie napisz głowę Obsługi Klienta pod [email protected]

21. Spółka

Ze względu na naszą wielkość, położenie i siłę nabywczą mamy doskonałe relacje z producentami i jak trzeba będzie gwarancji na wszystkie towary, które kupujemy. Jeżeli model ma wady produkcyjnej potem pokryte są sami, więc nie ma powodu do stronniczości.

 

Nitrotek LTD to firma zarejestrowana i z siedzibą w Anglii i jest prawu angielskiemu.

Sądy angielskie będą miały niewyłącznej jurysdykcji wszelkich roszczeń wynikających lub związanych z, niniejszymi warunkami lub do wizyty na naszej stronie internetowej, choć zastrzegamy sobie prawo do wszczęcia postępowania przeciwko wam za naruszenie tych warunków, w kraju zamieszkania lub którykolwiek inne istotne kraju.



NitroTek zastrzegają sobie prawo do zmian cen lub szczegóły na naszej stronie

 

Przy zakupie od NitroTek.co.uk jesteś zawarcie prawnie wiążącej umowy oraz następujące zasady i warunki:

 

Ponieważ oferowane przez nas produkty mają charakter specjalistyczny, upewnij się, że zapoznanie się z warunkami przed złożeniem zamówienia.

 

1. Informacje kontaktowe

 

Adres:

Nitrotek LTD

4th Floor, Goyt Młyn

Górna Hibbert Lane

Marple

Stockport

SK6 7HX

 

(Jesteśmy firmą online i nie pozwalają klientom przyjdzie nasz adres bez terminu)

 

LTD Numer firmy: 05070618

 

Zamówienie Line: 0161 883 0054 (otwarty 10-6pm pon-piątek)

 

Jeśli wywołujemy Rline orde dotyczące każdej innej sprawie zostanie przekazana do systemu biletów

 

Dla celów szkoleniowych i własnego bezpieczeństwa, połączenie może być monitorowane i rejestrowane

 

Pomoc techniczna i usług posprzedażnych: Proszę skontaktować się z nami za pośrednictwem centrum pomocy, staramy się reagować na wszelkie biletów w ciągu 24 godzin pracy http://nitrotek.freshdesk.com

 

(Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu tego czasu proszę sprawdzić status biletu otworzyć. Jeśli stan mówi otwarty, bilet może być uszkodzony i należy podnieść nowy osobny bilet)

 

2. Ogólne

 

Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności (w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo) za prawdziwość informacji zawartych na stronie internetowej lub reklam powiązanych, które mogą zawierać nieścisłości techniczne lub błędy typograficzne oraz informacji uzyskanych od operatorów wsparcia na żywo i za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jednakże przepis ten nie wpływa na ustawowe prawa i środki zaradcze.

 

Uwaga: wszystkie specyfikacje i kolory na temat naszych produktów mogą ulec zmianie bez powiadomienia. To nie znaczy, że wyślemy Ci coś innego od tego, co zamówił go po prostu oznacza, że mamy nowe produkty i wersje naszych produktów pochodzących cały czas tak np możemy mieć model dostępny tylko żółty który zamówić i odebrać i następnie kilka tygodni później wydobyć model w czerwonym kolorze

 

Wszystkie elementy są ważne do wyczerpania miejsc. Poinformujemy Cię, gdy tylko to możliwe jeśli produkt nie zamówił nie są dostępne i możemy zaoferować alternatywny produkt o równej lub wyższej jakości i wartości.

 

3. Karta kredytowa Bezpieczeństwo

 

Nitrotek LTD oraz nasi dostawcy usług płatniczych bezpieczne korzystanie z najnowszej technologii, aby chronić swoje dane karty kredytowej i nie zwalniaj go do jakiejkolwiek organizacji zewnętrznej. Dane karty kredytowej z naszych transakcji online nie są przechowywane przez nas w dowolnym miejscu i są szyfrowane, sprawdzone i zniszczone.

 

4. Odmowa Podawać

 

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy dostarczenia wszelkich zamówienie złożone bez podania uzasadnienia. Złożenie zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej nie stanowi umowy, aż towary są wysyłane z naszej siedzibie. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania sprzedaży po naładowaniu i przed towarów pozostawiając nasze pomieszczenia, w którym sprawa będzie dokonał pełnego zwrotu wszelkich kwot już naładowane.

 

5. Błędy i korekty

 

Ze względu na wielkość naszej strony, jest to możliwe w czasach, które produkty mogą być nieprawidłowo wymienione, które nie są już dostępne, mieli zmianę specyfikacji lub nie są już dostępne są w cenie wymienionych. Jest również możliwe, nieprawidłowa cena do wprowadzenia w trakcie procesu zamawiania. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy służby w tych przypadkach.

 

Gwarancja prywatności 6. Nitrotek LTD

 

Nie będziemy wynająć lub sprzedać swoje nazwisko, adres, adres e-mail, dane karty kredytowej lub informacji osobistych osobom trzecim. Jeśli zakupiony w naszym sklepie, zapisany do jednego z naszych biuletynów i wszedł któregokolwiek z naszych konkursach lub poradziła nam swój adres e-mail możemy od czasu do czasu na bieżąco informuje o nowościach i specjalnych szans poprzez e-mail.

 

7. Gwarancja Czternaście Day Money Back / Twoje prawo do odwołania

 

Wszystkie nasze produkty są sprzedawane z gwarancją zwrotu pieniędzy na 14 dni

 

Pod UK Consumer Contracts regulacje 2013, masz 14 dni (po dni otrzymasz swoje towary / ostatnia swoich towarów), aby anulować kontrakt na zamówienie u nas. Wszystkie okresy czasu są przedłużone do następnego dnia roboczego, jeśli kończy się w sobotę, niedzielę lub Bank Holiday. W tym przypadku będziemy wydawać Ci pełnego zwrotu jednak trzeba będzie zwrócić wszystkie towary żądasz zwrotu za na własny koszt, jeśli już je otrzymał i będą musiały być zwrócone do nas w odpowiednim stanie. Ulepszone usługi przewozu wybrane przez Ciebie podczas składania zamówienia np od 9 rano, a nie za pomocą naszego standardu obok pracy dzień dostawy nie podlegają zwrotowi jednak każda podstawowa stawka wypłacana będzie zwracana

 

Jeśli zdecydujesz się anulować zamówienie z Nitrotek LTD, prosimy o poinformowanie nas o tym na piśmie, podając numer zamówienia i to będą przyjmowane w formie wiadomości e-mail do nas za pośrednictwem naszego systemu biletów pomocy technicznej i usług posprzedażnych lub napisany list:

 

Nitrotek LTD

4th Floor, Goyt Młyn

Górna Hibbert Lane

Marple

Stockport

SK6 7HX

 

(Jesteśmy firmą online i nie pozwalają klientom przyjdzie nasz adres)

 

Proszę zachować kopię pisemnego powiadomienia anulowania w przypadku sporu.

 

Jeśli zdecydujesz się, aby poprosić o anulowanie telefonicznie pod utrzymać tego dowody w przypadku sporu, jako zapewniające wystarczający dowód odstąpienia przez telefon może być trudniejsze, pisemnej rezygnacji jest wskazane

 

 

 

Wszystkie towary będą sprawdzane po powrocie. Towary są Twoim obowiązkiem, aż dotrą do naszego magazynu. Należy upewnić się spakować swój powrót, aby zapobiec uszkodzeniom elementów lub skrzynkach. Jeśli nie dokładają starań towarów, zanim zostaną one zwrócone do nas, a to prowadzi do uszkodzenia lub pogorszenia, będziemy pobierać opłaty za zmniejszenie wartości.

 

To jest twój ustawowy obowiązek podjęcia należytej staranności towarów w związku z tym, jeżeli towary są zwracane w warunkach nieuzasadnionego możemy dokonać odliczenia z tytułu zwrotu utraty wartości dostarczanych towarów, jeśli strata jest wynikiem niepotrzebnego stosowania przez ciebie , Dostaniesz taką samą możliwość sprawdzenia i zbadania towarów, jak byś, że rzeczywiście widział towar w sklepie przed zakupem, zanim podejmiesz decyzję o anulowaniu zamówienia.

 

 

 

Będziesz zwrócić towar bez zbędnej zwłoki, aw każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali anulowanie od niniejszej umowy do nas. Termin zostanie spełniony jest odesłać towar przed 14 dni upłynął. (Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru należy przeczytać wszystkie warunki, należy zwrócić szczególną uwagę na pkt 9 i 10)

 

 

 

Koszty wysyłki odesłania produktu do siebie ma być Bourne poprzez proszę przeczytać koszt wysyłki powrotu termin towarów.

 

Wszystkie zwroty w takich przypadkach są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania towarów z powrotem - to jest naszym celem, aby odzyskać swoje pieniądze zwrócone z powrotem do Ciebie tak szybko jak to możliwe.

 

Brak rekompensaty lub zwrot nastąpi za, ale nie ograniczając się do zawodu lub czas stracony.

 

 

 

8. Sześć miesięczna gwarancja

 

Twoje towary są objęte 6-miesięczną gwarancją. Oznacza to, że każdy produkcji wina w tym przedziale czasowym jest zadaszony i zostanie naprawiony / wymieniony lub zwrócona, jeśli nie jest to możliwe. Kiedy starasz się pod gwarancją jesteś prawnie zobowiązany do zwrotu produktu lub wadliwą część do nas na badania.

 

Ze względu na charakter sprzedawanych przez nas produktów i środowiska, w którym działająca, pęknięcia mogą pojawić się w związku z tym często ogólnego zużycia lub uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania nie są objęte, gwarancja obejmuje cię wyłącznie przeciwko wad produkcyjnych. Jeśli produkt lub jego części nie są objęte gwarancją lub Twoje ustawowe prawa cytat zostaną dostarczone do naprawy lub wymiany oraz koszt zwrotu części lub produktu z powrotem do Ciebie (patrz punkt napraw serwisowych szczegóły). Wszystkie decyzje roszczeń gwarancyjnych są ostateczne.

 

Wszystkie zwroty są rozpatrywane w ciągu 14 dni - to jest naszym celem, aby odzyskać swoje pieniądze zwrócone z powrotem do Ciebie tak szybko jak to możliwe. Brak rekompensaty lub zwrot nastąpi za, ale nie ograniczając się do zawodu lub czas stracony.

 

Dłuższy czas powraca mogą być zaakceptowane w pewnych porach roku lub w wyjątkowych okolicznościach, jednak jest to w naszej gestii i tylko wtedy, gdy wcześniej uzgodnione między nami przed zakupem w formie pisemnej.

 

Nie ma to wpływu na ustawowe prawa

 

9. zwrotu towarów

 

Jeśli podejrzewasz usterkę ze swoimi towarami należy zawsze zapoznać się z naszych stron pomocy w pierwszej kolejności. Jeśli to nie pomoże, należy wysłać e-mail do wsparcia, jak prawie wszystkie problemy można rozwiązać w ten sposób, a my jesteśmy gotowi do pomocy.

 

Zwroty są przyjmowane tylko z liczbą zwrotów, które można otrzymać po przejściu przez szczegółach powrocie z członkiem personelu przez centrum pomocy technicznej. Powraca tworzą w sekcji powraca na stronie internetowej musi być wypełniony w całości i dołączone do zewnętrznej części swojej działki. Paczki, które przychodzą bez kilku zwrotów i bez formy zwrotów mogą zostać odrzucone.

 

Jeśli produkt lub jego części nie są objęte gwarancją cytat zostaną dostarczone do naprawy lub wymiany oraz koszt zwrotu części lub produktu z powrotem do Ciebie. Wszystkie decyzje roszczeń gwarancyjnych są ostateczne. Gwarancja produktu nie obejmuje straty uboczne. Ze względu na charakter i stosowania tego produktu niewłaściwego użycia, nadużycia niewłaściwego ładowania i rozładowywania oraz wszystkich innych nieprawidłowego użytkowania produktu nie są objęte gwarancją.

 

Ze względu na naszą wielkość, położenie i siłę nabywczą mamy doskonałe relacje z producentami i jak trzeba będzie gwarancji na wszystkie towary, które sprzedajemy. Jeżeli model ma wady produkcyjnej potem pokryte są sami, więc nie ma powodu do stronniczości.

 

Proszę zapoznać się z naszymi "koszty wysyłki zwrotu towaru", odnosi poniżej ważnego doradztwo po powrocie swoje towary.

 

10. Dostawa Koszt zwrotu towaru

 

Układ i wysyłka koszt zwrotu towaru jest dla nas bourne przez Ciebie i nie podlega zwrotowi, jeżeli towary zostały przetestowane i uznane za wolne od produkcji wina.

 

Można zasadnie zapytać nas do zapłacenia kosztów zwrotu swoich towarów, jeśli model jest zwracana do nas i jest testowany mieć Manufacturing usterkę jako koszt ten jest bezpośrednią konsekwencją utraty wadliwego produktu jednakże trzeba złagodzić swoją stratę.

 

Czym jest łagodzenie moje straty?

 

Oznacza to po prostu trzeba utrzymać koszty powrotów tak niskie, jak to możliwe. Nieuzasadnione kwotę uiszczoną opłatą pocztową poprzez powrót nam towar nie podlega zwrotowi w całości tylko kwotę, która była rozsądna płacić będzie zwracana. na przykład Wysyłając paczkę na specjalnym dostawa w ciągu dnia i pracuje usługę płacenia £ 18.00 nie zostanie zwrócona, gdy tańsze i nadal nadaje usługi taki jak 2 klasy Royal Mail parcel service z ubezpieczeniem był dostępny w £ 8,00. W tej sytuacji, ponieważ nie jest rozsądne, aby poprosić o zwrot całej kwoty zapłaconej jak kiedyś droższe usługi. Zwrot będą przetwarzane wyłącznie w rozsądnym usługa jako nadwyżki będzie wśród było własnego wyboru, aby zapłacić i nie podlega zwrotowi. W tym przypadku £ 8.00 zostanie zwrócona.

 

Zawsze musisz uzyskać numer wraca z nas przed powrotem swoje towary, a w tym czasie zostaniesz poinformowany jakie usługi muszą być wykorzystywane do zwrotu towaru do nas, nadmiar cena, jaką płaci się nad tym za korzystanie z innych usług jest twój własny wybór i będzie na własny koszt.

 

Usługi wykorzystać po powrocie towarów:

 

Aby pomóc nam zbadali koszt wysyłki towaru z powrotem do nas, aby znaleźć rozsądną cenę i usług do wykorzystania przy zwrocie towaru do nas.

 

 

 

modele:

 

Duży Benzyna 1 / 5-te Modele i samoloty - Wróć do nas z www.parcelmonkey.co.uk lub www.parcel2go.co.uk (whichevers zapewnia najtańsze cytat) z wykorzystaniem ich najtańsze Parcel Service to będzie kosztować do £ 9.41

 

Dodatkowe poziomy ubezpieczeniowe:

 

Poziom 1 - do £ 100 = 1,00 £

 

Poziom 2 - do £ 200 = £ 2.50

 

Poziom 3 - do £ 300 = £ 4.00

 

Poziom 4 - do £ 400 = £ 6.00

 

 

 

Czołgi, helikoptery, samochody w skali 1:10 / buggy / ciężarówek, w skali 1: 8 Samochody / quady / ciężarówki, łodzie - Wróć do nas z www.parcelmonkey.co.uk lub www.parcel2go.co.uk (whichevers zapewnia najtańsze cytat) z wykorzystaniem ich najtańsze usługi paczek dostępne, które będą kosztować do £ 6.87 (w zależności od towaru)

 

Dodatkowe poziomy ubezpieczeniowe:

 

Poziom 1 - do £ 100 = 1,00 £

 

Poziom 2 - do £ 200 = £ 2.50

 

Poziom 3 - do £ 300 = £ 4.00

 

Poziom 4 - do £ 400 = £ 6.00

 

 

 

Części zamienne:

 

 Wróć do nas za pomocą najtańsze usługi Poczta dostępne np 2 klasa post i upewnij się, że masz ubezpieczenie od towarów Ci wysłaniem wiadomości.

 

 

 

Jeśli produkt chcesz wrócić nie jest wymienione powyżej, a następnie skontaktuj się z nami, abyśmy mogli doradzić na jakie usługi należy użyć. Jeśli pójdziesz do korzystania z usługi, a cena podana jest więcej niż wskazane powyżej skontaktuj się z nami, abyśmy mogli powiedzieć, co robić.

 

Dla klientów spoza UK Mainland skontaktuj się z nami, abyśmy mogli doradzić, co usługę, z której powinni korzystać.

 

Proszę zachować paragon jako dowód wysłania.

 

Należy pamiętać, że gdy nadejdzie Twój zysk będzie dołączyć do kolejki w porządku chronologicznym i dlatego Twój zysk nie może być sprawdzane w terminie zgłosić szkody w tranzycie do kuriera, którego używasz, akceptujemy żadnej odpowiedzialności powinny znaleźć swoje towary mają została uszkodzona w czasie transportu i jesteś zbyt późno zastrzeżenia. Musisz upewnić się wziąć własne środki ostrożności, aby upewnić się, że nie przegap terminu.

 

 

 

11. Wstępne testowanie

 

Proszę sprawdzić swój przedmiot przed użyciem. Należy przeprowadzać kontrole i testy przed użyciem np testowania wszystkich urządzeń radiowych, obejmującego badanie zakresu. Jeśli nie uda się przeprowadzić odpowiednie kontrole i wszelkie szkody poniesione w wyniku nie będzie ponosić odpowiedzialności. Nasze strony pomoc i instrukcja będzie zawierać informacje na temat jakie procedury do naśladowania. Jeśli potrzebne są szczegóły na temat jak sprawdzić swój model przed użyciem prosimy zwrócić się do nas nie przystąpić do korzystania z modelu, dopóki nie są jasne, na wstępnie kontroli potrzebne.

 

Modele te nie są zabawkami. Jeśli nie masz doświadczenia z zakupionego modelu trzeba będzie zrobić np badawczy jeśli zakupiony model nitro potem jak czytanie wszystkich informacji na naszej stronie internetowej oraz w instrukcji obsługi produktu należy zrobić rozeznanie jak np dostroić i ustawić silnik, a także jak to sprawdzić przed użyciem. Będziemy doradzać i pomagać przybyszom jak najwięcej, ale nie są w stanie zaakceptować powroty dla elementów, które zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania, od klientów, którzy nie są w stanie dostosować swoje modele lub od klientów, którzy nie są w pełni kontrolowane swoje modele przed użyciem.

 

12. Ograniczenia wiekowe

 

Proszę pamiętać, że zdalnie sterowane modele, które sprzedajemy, to nie zabawki, zalecamy, że minimalny wiek dla wszystkich naszych modeli to 14 lat. Doradzamy również, że nadzór należy zwrócić na każde dziecko poniżej 18 roku życia jest obowiązkiem użytkownika, aby zapewnić bezpieczeństwo ludzi i mienia wokół nich podczas nauki korzystania z tych pojazdów.

 

13. Baterie litowo-polimerowy (LiPo, Li-Poly)

 

Ogień może być spowodowane, ale nie ograniczając się do: Przeładowanie baterii, korzystając z niewłaściwej ładowarki lub ustawienia ładowarki, niesymetryczne obciążenie baterii, ładowarki sfaulowany przez słabe zasilanie, ładowanie uszkodzoną komórkę lub paczkę, zwarcie, crash uszkodzenia, Over rozładowaniem, bieganie zbyt płaska i / lub zbyt gorące, rozładowywania niesymetrycznego obciążenia baterii, ładowanie baterii, podczas gdy jeszcze w modelu rC ładowania w samochodzie, ładowania z akumulatora samochodowego, przebitej battert. Zalecane jest, dowiecie się w zakresie bezpiecznego korzystania z baterii Li Po pierwsze przed użyciem i opłaty

 

Ładowanie wskazówek:

 

1. Zawsze należy ładować na powierzchni, która nie może łatwopalnych, betonu, stali itp ... Nie ładuj na dywan, papieru lub innych przedmiotów, które mogą się zapalić łatwo!

 

2. Nigdy się rozładować baterię. Co to znaczy?

 

Oznacza to, kiedy można zauważyć spadek mocy (przy użyciu helikoptera), stop! Natychmiast!

 

Oznacza to również odłączyć akumulator z helikoptera, nawet jeśli wyłączyć helikopter lub nadajnik i pozostawić podłączony będzie jeszcze rozładować bardzo powoli. Naprawdę powoli na jeden dzień jest dużo!

 

Jeśli nad absolutorium, a następnie naładować ponownie mogą wystąpić sapiąc. To jest, gdy komórki pęcznieją. W takim przypadku nigdy nie można ponownie użyć baterii. W przypadku ładowania baterii z dmuchanego następnie oczekiwać pożar!

 

 3. Podczas ładowania należy zawsze wyjąć baterię z modelu RC.

 

 4. Używaj odpowiedniej ładowarki.

 

5. Nie wolno przeładowywać baterii. Zawsze ustawić timer i nie zostawić ładowania akumulatora un uczestniczył. Jeśli nie wiesz, czas ładowania baterii do nas zadzwonić lub e-maile nas przed przystąpieniem do ładowania.

 

Lipo baterie są drogie i mogą być niebezpieczne, więc należy traktować z ostrożnością, jeśli potrzebujesz pomocy przy ładowania napisz mi do nas lub zadzwoń. Zalecane jest, dowiecie się w zakresie bezpiecznego korzystania z baterii Li Po pierwsze przed użyciem i opłaty

 

 

 

Usługa 14. Naprawa

 

Jeżeli towary są zwracane w ramach gwarancji, ale są uznane za wolne od produkcji usterkę następnie zostanie dostarczony cytat. Jeśli zdecydujesz, że chcesz nas do naprawy dla Ciebie mamy tylko pobierają £ 15.00 za opłatą godzin pracy (większość napraw można wykonać w ciągu godziny), do 10 funtów powrotnej opłaty pocztowa (Mainland UK) lub do £ 15 powrotny opłata pocztowa (Irlandia Północna, Irlandia, Wyspy szkockie i Wyspy Normandzkie) oraz koszt wszelkich części używanych, które jest znacznie mniej niż średnia modelu sklepu.

 

Jeśli zdecydujesz chcesz wykonywać pracę samemu to nie ma opłaty za naszego czasu na sprawdzenie i badanie i trzeba pokryć tylko naszym powrocie P & P opłaty wymienione powyżej, jeśli chcesz skorzystać z naszego kuriera.

 

15. Dostawa

 

Realizujemy zlecenia od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem świąt)

 

Jeżeli paczka zostanie odrzucony lub kuriera / usługi pocztowe online tropić wskazuje, że nie zostawili kartkę, a następnie powrócił paczkę do nas jako adresat nie albo (1) ustalenia redystrybucji lub (2) gromadzenie paczkę od firmy kurierskiej depot, zamówienie zostanie anulowane, a zwracana, gdy przesyłka jest dostarczana z powrotem do naszych pomieszczeń. W tych okolicznościach, odliczenie będzie wykonany z refundację opłat firmy kurierskiej za zarówno działki wychodzącej i jest to powrót do naszych pomieszczeń.

 

Modele Zamówienia:

 

Twoje zamówienie zostanie wysłane od nas tego samego dnia, od poniedziałku do piątku, jeśli zamówienie zostało złożone przed 1pm.

 

UK Mainland - Serwis stosowany jest dostawa następnego dnia roboczego od Parcelforce, DPD, TNT, DHL lub UKmail / Business Post, kurier używamy zależeć będzie od zamówionych towarów.

 

Usługi dostępne za dodatkową opłatą są sobotę Dostarczanie AM, PM dostawa, przed dostawą 10.30, przed dostawą 9am

 

N.Ireland - Dwa dni i dostawy Dostawa następnego dnia roboczego

 

Highlands & UK przybrzeżne wyspy - 1-2 dni roboczych

 

Reszta Europy - czas doręczenia są na ogół 2-5 dni dla paczek UE - Niemcy 2-3 dni, Holandia, Belgia 2-3 dni 2-3 dni, Rep of Ireland 2-3 dni, 3-4 dni Francja, Hiszpania 4-5 dni 6-11 dni, Grecja, USA 5-8 dni

 

Części zamówienia:

 

Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu w ciągu 48 godzin przez Royal Mail.

 

UK zamówienia - zamówienia Niska wartość zostanie wysłany na pierwszej klasy usługi. Pierwsza klasa poczty trwa zwykle 1-3 dni po wysyłce, który może trwać do 48 godzin.

 

Wyższe wartości zamówienia zostanie wysłana przez którąkolwiek kurierem lub Royal Mail specjalnej dostawy oba wymagają podpisu przy odbiorze. Po wysłaniu są oba następujące usługi dniu roboczym.

 

International Air Mail - Dostarczamy na całym świecie przez Air Mail za pomocą Royal Mail Międzynarodowy podpisana na usługi lub Royal Mail Airsure które wymagają podpisu przy odbiorze; dostawy wynosi zwykle 3-5 dni roboczych od daty wysyłki, który może trwać do 48 godzin.

 

Staramy się wysyłać wszystkie elementy tak szybko jak to możliwe. Od czasu do czasu w godzinach szczytu zamówienia może trwać dłużej wysyłać - Proszę przyjąć nasze przeprosiny, jeśli jest to przypadek. Dodatkowe kontrole nadużyć, konieczne może być przeprowadzone i weryfikowana tożsamość - może to spowodować opóźnienie do zamówienia. Naszym celem jest przeprowadzenie tych kontroli, jak szybko i efektywnie, jak to tylko możliwe. Czas może być zmniejszona o sprawdzanie e-maili od Nitrotek Ltd oraz dostarczanie dzienne numer kontaktowy z zamówieniem.

 

16. Brakujące / Opóźnione Dostawy

 

Kurier: W przypadku nieotrzymania przesyłki od przewidywanego terminu dostawy prosimy skontaktować się natychmiast, tak kurier można skontaktować się niepowodzeniem dostawy muszą zgłosić w ciągu 5 dni od nas wysyłających towary.

 

W nieszczęśliwego wypadku towar giną potem jak najszybciej poinformować nas kurier będzie się kontaktować, gdy kurier potwierdza towary brakuje i to opisywano w prawidłowym terminie roszczenie zostanie podniesiona, a towary będą wtedy żal do ciebie.

 

Jeżeli towary zostały zakwestionowane jako wydana, to jest, gdy kurier mówi one dostarczane i posiada podpis od adresata składania nich, ale jesteś stwierdzając, że nie miał ich wówczas kurier nie podniesie roszczenia, dopóki nie zostaną spełnione towar nie zostały dostarczone po dochodzenie zostało przeprowadzone. Część z tych badań jest wywiad sterownik dostawy, niestety w tej bardzo rzadkiej sytuacji, gdy towary nie mogą być ponownie wysłane, dopóki kurier zgłosi roszczenie.

 

Royal Mail: Jeśli nie otrzymasz przesyłki od przewidywanego terminu dostawy prosimy skontaktować się natychmiast, tak kolejność może być. W niefortunne zdarzenie towar giną Royal Mail podniesie tylko roszczenia po upływie 15 dni roboczych upłynęło od daty wysyłki. W tym okresie mamy związane ręce i musimy po prostu czekać, jako "stracone" Pakiety są często redelivered lub zwracane do nadawcy w tym czasie. Kiedy to minęło wtedy, gdy towary są wciąż doszło do porodu zamówienie zostanie żal.

 

Jeżeli towary zostały zakwestionowane jako wydana, to gdzie Royal Mail twierdzi, że dostarczony i posiada podpis od adresata składania nich, ale jesteś stwierdzając, że nie mieli ich wtedy nie podniesie roszczenia, dopóki nie zostaną spełnione towary mają nie zostały dostarczone po dochodzenie zostało przeprowadzone. Część z tych badań jest wywiad listonosz, niestety w tej bardzo rzadkiej sytuacji, gdy towary nie mogą być ponownie wysłane do momentu Royal Mail podnosi roszczenia.

 

17. Uszkodzone / niekompletny Dostawy

Jeżeli towary otrzymywane są uszkodzone należy poinformować nas natychmiast, jeśli nie można dotrzeć na telefon należy wysłać do nas od razu, więc to może być rejestrowane i zgłaszane szkody kuriera. Musimy zgłosić wszelkie uszkodzenia kurierów w ciągu 3 dni od daty otrzymania lub roszczenia nie mogą być podniesione. Masz prawo do rozsądnego możliwość zbadania towarów i chcemy powiedzieć, że jest to rozsądna ilość czasu dla klientów, aby sprawdzili swoje towary za szkody w związku z tym wszelkie raporty uszkodzenia lub niekompletnych dostaw muszą być zgłoszone w ciągu 2 dni od daty otrzymania.

 

Nie przyjmujemy nieznaczne ślady i uszkodzenia na opakowaniu otrzymasz powodu wysyłki i obsługi jako błąd, ale będziemy w miarę możliwości próba zastąpienia uszkodzonego opakowania. Jest to według naszego uznania.

 

Zalecamy, że jeśli kurier dostarcza paczkę do ciebie, a ty nie masz czasu, aby sprawdzić towar nie jest uszkodzony, a następnie po czym należy zawsze podpisać towarów jak zaznaczone. To nie jest niezbędnym wymogiem, jak jeśli nie podpisać bez podania zaznaczona, a następnie znaleźć obrażenia kontroli towarów nadal możemy złożyć reklamację z kurierem, jeśli pozwolisz nam znać, w rozsądnym czasie, jak wspomniano powyżej to po prostu sprawia, że rzeczy nasz koniec dużo łatwiejsze w procesie reklamacji jeśli klienci znak dla towarów jak zaznaczone tak, że kurier nie twierdzą, że towary były chyba w dobrym stanie.

 

18. Darmowe prezenty

 

Czasami możemy uruchomić promocjach gdzie darem jest oferowana przy zakupie. Ten darmowy dar jest włączone jako część zamawianej a zatem jeśli główny element jest zwracany do refundacji wolny dar będzie musiała zostać zwrócona, aby otrzymać zwrot pieniędzy. Nie można zwrócić prezent na jego własne o zwrot lub kredyt dla jego wartości.

 

19. Nasz zespół

 

Nasi pracownicy są wszystkie modele sterowania radiowego i wielu entuzjastów wyścigów na poziomie krajowym. Nasz personel jest bardzo kompetentny jeśli chodzi o nasze produkty tak, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy lub masz jakieś pytania skontaktuj się z nami.

 

20. Reklamacje

 

Jeśli masz jakiekolwiek reklamacje dotyczące naszych pracowników lub usługi, które zostały dostarczone następnie napisz głowę Obsługi Klienta pod [email protected]

 

21. Spółka

 

Ze względu na naszą wielkość, położenie i siłę nabywczą mamy doskonałe relacje z producentami i jak trzeba będzie gwarancji na wszystkie towary, które kupujemy. Jeżeli model ma wady produkcyjnej potem pokryte są sami, więc nie ma powodu do stronniczości.

 

 

 

Nitrotek LTD to firma zarejestrowana i z siedzibą w Anglii i jest prawu angielskiemu.

 

Sądy angielskie będą miały niewyłącznej jurysdykcji wszelkich roszczeń wynikających lub związanych z, niniejszymi warunkami lub do wizyty na naszej stronie internetowej, choć zastrzegamy sobie prawo do wszczęcia postępowania przeciwko wam za naruszenie tych warunków, w kraju zamieszkania lub którykolwiek inne istotne kraju.

 

 

 

NitroTek zastrzegają sobie prawo do zmian cen lub szczegóły na naszej stronie

To Top